Емблематичното шоу на Victoria"s Secret слиза от телевизионния ефир

Решението идва вследствие на нарастващата критика към моделите на марката

Емблематичното шоуто на Victoria
Източник: БГНЕС

Емблематичното шоуто на Victoria"s Secret слиза от телевизионния ефир

Още по темата

Годишното модно шоу на "Victoria's Secret“, известно с инкрустираните си с бижута сутиени и супермодели с огромни ангелски крила, се сбогува с телевизионния ефир.

Компанията-майка "L Brands Inc“ заяви, че преосмисля телевизионното си излъчване със съображенията, че марката "Victoria's Secret" трябва да се развива и да се променя, за да расте", имайки за цел да преобърне идеите на бизнеса си.

"През последните няколко месеца преразглеждаме всеки аспект от нашия бизнес", се казва в съобщение, изпратено до служителите от главния изпълнителен директор Лес Уекснър и публикувано от CNBC. "Решихме да преосмислим традиционното модно шоу на "Victoria's Secret“. Гледайки напред, не вярваме, че телевизионното излъчване е правилната форма на представяне", каза Уекснър.

Решението е вследствие на нарастващата критика на към телевизионното предаване, в което участват модели като Джиджи Хадид, Кендал Дженър, Алесандра Амброзио и Лили Олдридж, дефилиращи в оскъдно бельо – колкото секси, толкова и недосегаеми.

"Victoria's Secret“, някога продавач на всякакви видове бельо, губи клиенти, тъй като все повече жени се пренасочват към по-евтини бюстиета и спортни сутиени от компании като "American Eagle Outfitter's Aerie“. Линията за бельо на поп певицата Риана "Savage X Fenty“ също отне от пазарния дял на борещия се търговец на дребно.

Едуард Разек, главен маркетинг директор на "L Brands", разбуни духовете миналата година, когато каза, че няма място за модели с по-голям размер или транссексуални модели, "защото шоуто е фантазия."

Телевизионната аудитория на шоуто спадна през последните няколко години. Декемврийското шоу през 2018 г., излъчено по ABC, бе наблюдавано от 3,3 милиона американци, в сравнение с 12 милиона през 2001 г., когато за първи път е излъчено по телевизията.

Вижте още любопитни новини и лайфстайл 

Уекснър твърди в писмото си, че компанията, базирана в Кълъмбъс, Охайо, ще се фокусира върху създаването на съдържание и "нов вид събитие", достигащо до клиентите "чрез платформи, подходящи за нея". Той обаче не дава повече подробности.

Инвеститори вече призоваха "L Brands“ да отдели "Victoria's Secret“ бизнеса си от "Bath & Body Works“. Активистът инвеститор "Барингтън Капитал“ през март посъветва компанията да преразгледа бизнеса си с "една от най-слабо представящите се марки“ "Victoria's Secret“, или да се фокусира върху "финансово по-силната“ "Bath & Body Works“. 

Етикети: Victoria\"s Secret
12:17 | 04 Юли 2019 г.

Без естествени кожи на ревютата Haute Couture в Па...

12:17 | 04 Юли 2019 г.
На последните ревюта висша мода в Париж направи впечатление отсъствието на кожата. С изключение на гостуващия дизайнер Ралф Ручи, нит...
11:18 | 03 Юли 2019 г.

Дизайнерът Жулиен Фурние: Вещиците са първите феми...

11:18 | 03 Юли 2019 г.
"Вещиците са първите феминистки", казва звездата на Парижката мода Жулиен Фурние. Френският дизайнер Жулиен Фурние отдаде п...
10:26 | 03 Юли 2019 г.

Жан-Пол Готие: Големите модни марки вредят на план...

10:26 | 03 Юли 2019 г.
Френският дизайнер Жан-Пол Готие заяви, че големите модни марки вредят на планетата, като произвеждат "твърде много колекции с твърд...
10:52 | 01 Юли 2019 г.

Ирина Шейк обявена за най-добър модел на бански ко...

10:52 | 01 Юли 2019 г.
Ирина Шайк остави няколко трудни седмици зад гърба си след раздялата с холивудския актьор и режисьор Брадли Купър. 33-годишната красавица...
Провъзгласиха Наоми Кембъл за модна икона
11:50 | 26 Юни 2019 г.

Провъзгласиха Наоми Кембъл за модна икона

11:50 | 26 Юни 2019 г.
Наоми Кембъл бе обявена за модна икона на събитие в хотел "Риц“ в Лондон, предадоха френските медии. Супермоделът получи т...
Новите дрехи на Мелания - какво избра първата дама за старта на кампанията на Доналд Тръмп
21:03 | 19 Юни 2019 г.

Новите дрехи на Мелания - какво избра първата дама...

21:03 | 19 Юни 2019 г.
Първата дама на САЩ се появи в екстравагантен жълт костюм за старта на кампанията за преизбиране на Доналд Тръмп. Докато някои хора п...